29/12-10

Jag och Malva gick promenad med Niklas. Prinsen stod och tittade väldigt länge efter oss och gick efter hela tiden i typ 1 meters djup snö ! Han har aldrig gått efter förut och han såg så längtansfull ut att få komma ut. Men Niklas var på humör ! Han gick snabbt och vi travade med honom en bra bit tills både han och vi blev trötta fast det var nog mest vi som blev trötta. Han ville inte gå hem nu heller utan fortsätta att gå .

 

Ridningen med Niklas gick inte alls så bra som vi tänkt oss. Han var lite småloj och var lite "vill inte" . Men vi fick en riktigt härlig galopp! ( eller jag iaf ). Sedan kom det en traktor och han blev jätte rädd stackarn.  Han gick ut i vägen så traktorn fick stanna och vi fick gå iväg till en infartsväg. Det var pinsamt ! Dessutom gnällde Malva om att hon frös jätte mycket och så fick hon mina vantar som var dubbelt så tjocka men det blev inte bättre det XD. Men hon är bäst ändå :D

Vi skulle även gå promenad med Prinsen. Vi skulle tränsa honom och sedan gå men vi fick knappt tag på honom i hagen och sedan bet han bara hela tiden och försökte göra massa saker. Vi försökte busa lite med honom men då  blev han bara arg verkar det som. Vi höll på en bra stund men det gick inte så vi avslutade sen - med misslyckat resultat.

 


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahah, kommenterar bloggen igen :) Låter som en riktigt kul dag! Man kan väl säga att jag blivit som nån liten "följare" på er blogg :)

2010-12-29 @ 22:23:18
Postat av: Olivia Hallqvist

Alltså eran blogg är bäst!!!! menar det <3 :P :)

2011-01-01 @ 17:20:26

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0