Datordag

Gick och la mig alldelles försent igår kväll att jag inte ens vill säga när . Det är nog därför jag sitter här och är trött . Detta blir nog en tråkig dag precis som igår, en närmare bestämt "datordag" , har suttit vid datorn ända sen jag vaknade imorse kl 11.00 . Jag har faktiskt varit ute lite och tagit lite bilder på skrollan . Nu ligger jag här i sängen med datorn och gosar med lille Sissen kissen <3 Vad skönt det är att ha jullov! Slippa alla jobbiga läxor ! Undrar vad Olivia har för sig? Säkert något mycket roligare än mig . Menmen, det kan ju va skönt att ta det lite lungt med :) Nä nu ska jag gå ner i köket och göra mig en kopp varm choklad !








// Malva


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

inget särskilt roligare :'( :'( jag behöver dig malva <3333333

2010-12-23 @ 15:04:49
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Så tråkigt har jag nätan jämt

2011-01-01 @ 17:15:42

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0