Finns ingen rubrik :O

Malva snodde min rubrik julafton , haha !  Men igår var det ju julafton. Vi var ju hos min mormor och morfar i tibro och firade med min moster och morbror även + deras fosterbarn typ eller hur man ska säga det. Det var super. Fick massor av roliga grejer. Men det bästa :

 

GÖTEBORG HORSE SHOW HELA SÖNDAGEN ! :DD

 

fick även massor av andra saker som tex tolksele , reflexskrittäcke , grimma , borste , grimskaft , nici care spray , ridskor , täcke till prinsen , klocka , sigge bok , spel , mascara , halsbandskedja ( skja få berlock men har ej kommit än ) , nosludd , ridsockar , godis och massor av mer saker . Fick nog mest av alla som var där just då XD fast ava skulle nog få mer. Blev jätte nöjd. Några utav grejerna är från kompisar men dem öppnade jag ju igår också ..


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0