Laptop ! :D

Igår vart det ju julafton som det flesta nog vet !
Jag fick :

Ryktborstar och gummisnoddar av bästaste Olivia <3
Örhängen av lilla Maria <3
Gratis premuneration på valfri tidning 6 nr (tog Wendy , prenumererar redan på Min Häst )
Ett par väldigt varma ridhanskar av bästa brorsan man kan ha <3 behövde verkligen nya rihandskar !
Och sist men inte minst .. en laptop ! :D är glaad att slippa sitta vid den där tröööööga laptopen vi har hemma , den är riktigt gammal !

Förlåt Olivia för att jag snodde din rubrik ! <3

 

//Malva


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

lyckos dig som fick en laptop :D <333

2010-12-25 @ 17:15:26
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0