Mini-julafton!

Hej! Har inte gjort så mycket idag. Vaknade av att Moa ringde , klockan 10.00 , släpa mig verkligen upp ur sängen. Jag la nog mig liiite för sent igår :S Men aja..jag va iaf med Moa sen till typ 1 elr nåt . Vi gjorde inte så mkt , satt lite vid datorn och städade Sprakis bur. Det behövdes verkligen ! D: Sen när Moa gick hem till sig , gick jag ut med lille Sprakisplutten . Tog lite bilder, han tycker verkligen om att va ute i snön ! Sen har jag suttit vid datorn. Nu på kvällen kom mamma klockan 17.30 , för att hämta mig. Vi skulle ha en "Mini-julafton" eftersom jag ska fira jul med pappa detta året :) fick en tröja , ett par tights , typ en liten väska , ett block med pennor m.m .
Har ätit alldelles för mycket efterrätt , mår lite illa :S

Rätt tråkigt inlägg, jag vet ! Hoppas jag har något riktigt roligt att skriva om nästa gång ! :]
PS. Saknar Olivia ! (a)


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

och jag saknar dej ! <3

2010-12-23 @ 10:22:52
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Ronja Markebo

du skrev ju iaf något<3hihi:)

2010-12-23 @ 22:38:09
URL: http://dansronja.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0