Ridningen idag

Nu har Malva åkt hem. Hon åkte för några timmar sedan. Eventuellt kommer hon  igen på måndag och förhoppningsvis sover över , har inte pratat särskilt mycket med Malva men mamma säger att det går bra och Malva trodde det gick så.

Ridningen idag iaf gick inte jätte bra. Prinsen var otroligt grinig. Han har nog aldrig varit så grinig i boxen idag faktiskt. När vi skrittade iväg till grusplanen vi skulle rida på var Prinsen otroligt pigg och glad ändå som tur var och skrittade på hur  bra som helst. När vi kom dit bort åkte den glada minen bort lite mer på honom. När vi skulle trava orkade han inte riktigt eftersom han har noll kondition efter att jag inte hunnit rida han särskilt mycket så han blev sur och rusade iväg. Han brukar göra det när han har tröttnat eller inte orkar mer. Vi hade verkligen ingen kommunikation alls idag nästan. Helt onödigt pass nästan. Ska börja rida han nu så att han får kondis för såhär kan det inte fortsätta. Ska kämpa hela lovet nu minsann.

När Malva red Prinsen galopperade han till och med iväg så det blev lite isgalopp för hennes del . Farligt farligt. Niklas skötte sig bra tycker jag. Han var ju seg som vanligt men så himla go och söt!  Han blir verkligen mullig och mammig på vintern typ. Jätte söt verkligen. Prinsen verkar gilla sommaren bättre.

 

Mamma var även snäll och fotograferade lite grann. Slänger upp lite bilder men inte alltför många .

 

P.S. En fråga. Är det jobbigt när texten är på bakgrunden?



Jag & Niklas. Ni får ursäkta min sits. Inte den bästa idag .


Jag och prinsen


Blev bara bilder när vi stod still . Orkade inte leta upp fler. Måste fixa annat nu . Hejdå!


/ Olivia .




Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte störande bakgrund :( man ser inte vad ni skriver och man blir snurrig XD

2010-12-22 @ 00:34:06
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0