Bad som inte riktigt var meningen..

Jag och Emelie red ner till svalnäs igår. Det blev väldigt lyckat, fast det hände en liten grej som gjorde dagen extra rolig. Hihi. Fast det var väldigt synd om min sadel. För när vi red i vattnet och hade ridit där en stund så kände jag bara hur Annabell försvann under mig och så låg hon där i vattnet och såg så nöjd ut, haha. När vi kom upp på stranden och hade ridit där en stund så kände jag ännu en gång hur hon försvann under mig och rullade sig i sanden. Knäpphästen! Hon såg så rolig ut. I vattnet hann hon dock inte rulla sig med sadel och allt utan bara lägga sig på sidan men i sanden så lyckades hon med det den lilla lurifaxen!

 

Hela turen hem sedan var också jätte lyckad. Hon var så glad och sprallig! :D

 

/ OLIVIA


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0