Bellis och Sellis!

Annabell har  varit jätte fin nu dem senaste dagarna. I måndags var hon verkligen superfin på volten. Hon bockade dock en gång men inget stort bocksprång och det var mer att hon började bli lite trött. Lite seg där också. Men man behöver nog bara vara ganska bestämd så går det bra sedan. Igår red jag dessutom i regnet och det gick också jättebra. Hon var på humör ändå. Vi red ganska mycket på grusvägen lite längre bort och fick en rejält härlig galopp. Hade ganska hård sits men det blir det lätt när man har thermobyxor och massor av tjocka kläder.

Ja, kallar Annabell för Bellis :)

 

Fick reda på att Osella var såld igår med, tråkigt men hon får det säkert bra. Fast jag kommer ju inte kunna se henne varje dag när jag rider förbi nästan. älsklingen <3 Och henne har jag alltid kallat Sellis. Bellis Sellis :D

osella i somras strax efter fölningen.


/ OLIVIA


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0