Härligt väder !

Hej !

Idag hämtade Olivia mig på skolan som vanligt på Måndagar. Vi började med att ge dem hungriga hästarna hö , sedan gick vi in och åt lite pannkakor ♥ hehe.

Jag red Niklas och Olivia red Annabell . Det var underbart fint väder idag ! Perfekt för en skogsritt tycker jag! Niklas var ganska pigg i början , men sen när vi red hemmåt blev han ännu piggare , men då skulle vi rida på en åker lite först och det ville han ju såklart inte , utan han ville hem xd fick bli lite skritt på grusvägen i stället och stå och kolla på Olivia när hon red Annabell på åkern. Det såg jättebra ut , Annabell var ganska pigg och glad som vanligt och visst kom det ett litet bocksprång ! Låg mest och kramade Nikke runt halsen och njöt av det fina vädret medans Olivia red . Det var härligt!
Glömde att nämna att självklart så skulle mina chaps krångla .. Jag har använt dem kanske högst 10 gånger och dragkedjan har redan börjat krångla ! Asså dem är ju jättesköna o så , och snygga (hihi) . Men inte speciellt bra kvalité ? Aja, vi får hoppas att det inte händer igen alltför ofta . Isåfall blir det väl till att köpa nya ! :/

Har du chaps ? Vad är det för märke ? Är det bra kvalité? Något du skulle rekomendera ?

Blev inga bilder på dagen när vi red , men jag tog några bilder precis innan jag åkte hem på Annabell . Niklas stod för långt bort . Fick sooma när jag skulle ta kort på honom och det blev ingen speciellt bra bild . En ganska suddig , men aja . Det får komma upp ändå! :)


haha , nikke ♥

annabell , haha lägg märke till lilla nikke i bakgrunden ! ♥

smygtog en liten bild på Olivia vid datan , hehe (aa)

/ malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0