Hoppning

Hoppade både hästarna idag. Niklas hoppade jag dock inte så mycket. Han får inte motioneras för mycket just nu men han vill verkligen röra på sig och det var hur länge sedan som helst som jag verkligen hoppade honom. Säkert innan vintern alltså! Helt sjukt. Han tyckte det var kul att hoppa men inte själva ridningen annars, haha. Förutom när jag red ut till grusvägen lite senare.

Annabell gick det ganska bra med. I början gick det toppen men mot slutet blev hon jätte grinig och reste sig en gång. Hon vägrade att galoppera lilla busan. Kommer en bild på varje häst :D Hoppade inte jätte högt på bilderna, men fick inte bilder på dem högre höjderna. Fast hoppade inte jätte högt. Det är ju inte höjden som är viktigast och jag har inte haft henne mer än en månad nästan. Detta var nästan första hoppasset förutom den gången då jag hoppade jätte små hinder.

måste träna sitsen!

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0