Imorgon kommer Malva..

Imorgon kommer Malva hit. Jag och Mamma hämtar henne i skolan för vi slutar nästan samtidigt. Vi ska rida ut. Jag rider Prinsen. Vill rida honom så mycket som möjligt nu så att han blir musklad och dessutom har jag saknat att sitta på hans trygga rygg. Malva ska rida Annabell igen. Ge henne en ny chans. Hon bockade ju av henne förra gången men jag tror det kommer gå bättre den här gången bara Malva är bestämd mot henne.

Vet dock inte riktigt vart vi ska göra iordning dem för har ju typ samma box just nu. Men Prinsen får väl stå i sin box och Annabell i gången. Fast Annabell kommer väl bli assur (a)

prinsen älskling <3

 

/olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0