Prinsis har åkt<3

Nu har Prinsen åkt till sitt nya hem.. känns jätte konstigt att han inte är här mer. Men det känns nästan så overkligt så jag saknar honom nästan inte än. Känns bara som att jag lämnat honom över natten hos våran granne som vanligt och som alltid liksom. Men var jätte jobbigt precis när han åkte. Fast det bästa är ju att jag får komma o hälsa på/rida nästan när som helst! :D

min lillpojke <3

dessutom gick han jätte fint idag när jag red. Tränade mycket på att galoppera på volten. Red på en åker jag nästan aldrig ridit på förut. Skulle ha ridit i skogen men det kom konstigt nog en VIT ÄLG!!!

tar lite bilder på prinsen och även lite bilder på annabell . dem kommer lite blandat :)

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0