Ridning-Prinsen

Om jag glömt berätta det så har Prinsen kommit hem till oss igen hastigt och lätt. Han har blivit pollenallergisk där borta tyvärr så han klarade inte att vara där för dem hade så mycket pollen. Hade ingen aning om att han var känslig för det. Men för att komma till dagens ridpass. Han stannade mycket och gnuggade nosen mot benen i början men sedan försvann det mer och mer. Red först på banan och där var han seg och ja, han kliade sig mycket som sagt. Men sedan red jag ut litegrann och då piggnade han till men det kliade mycket på honom. Men tycker han skötte sig jätte bra och när jag gick in på banan igen senare så var han lite piggare även där.

Tar med en bild som Mamma tog.

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0