Sjuk..

Var sjuk idag, men har tatt mig ut och gått promenad med Niklas ändå. Alltid bra med lite frisk luft. Och blir alltid på bra humör när jag är med hästarna. Tränade lite frihetsdressyr med Annabell idag också eller vad man ska kalla det. Hon var jätte duktig på just inkallningarna och kom med öronen rätt fram hela tiden i oftast trav. Men så helt plöstligt så bara strök hon öronen bakåt en gång när hon var typ 2 meter ifrån och sedan när hon är framme hon mig så bara stegrar hons ig rätt upp i luften. Fattade ingenting för sen var det ingenting mer med det.

 

Aja, det var nog bara någonting eller något annat men det finns inget svar

lovisa och annabell, matilda och prinsen , jag och niklas.

 

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0