Regn regn regn..

Spöregnar ute just nu. Det har ju varit så himla fint väder alla dagar och just idag när Lovisa nog ska komma så ska det såklart spöregna. Jag och pappa han iaf gräva upp det mesta av paddocken igår, så nu väntar vi bara på att blomberg ska komma och skrapa och sedan ska vi sanda. Sen är det färdigt! Jätte kul att det äntligen blivit av.

 

Dagarna har flytit på bra, tömkört Niklas lite och ridit hästarna. Jag och Malva körde lite gymkhana i ridhagen häromdagen också och det tyckte hästarna var jätte roligt. Dem taggade till riktigt bra. Nu i 3 dagar så har vi ridit ut. Fast jag red dressyr på Prinsen häromdagen så han fick gå 2 pass den dagen. Annabell har varit väldigt pigg men igår var hon lite små trött och inte alls så pigg som hon brukade vara. Hon skyggade även lite hela tiden men jag tror hon var spänd efter att traktorn kört i hagen hela tiden. Hon sprang runt och var orolig nästan hela tiden. Stackarn!

 

Den stora åkern brevid hagen har iaf blivit tröskad nu så är det inte för halt idag så ska jag och Lovisa rida där hade jag planerat. Får se om jag ligger på backen efter att ha ridit där med Bella. Hon kommer nog bli lite halvt galen..

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0