Skola!

Idag var det skola som precis typ varenda en skriver på facebook, bdb och bloggen, haha. Så nu lär dem flesta veta det ^^

Ska faktiskt bli ganska kul nu dem första dagarna och träffa alla kompisarna och allting. Men inte lika roligt med lektionerna och att komma hem sent såklart.

 

Hästarna kommer antagligen att få vila idag eftersom jag kommer vara dundertrött. Om jag inte är det och vill rida så ska jag rida Prinsen på åkern isåfall. Den är ganska stor, dem har nyss tröskat våran alltså. Inte jätte stor men lagom typ. Funderar på att konditionsträna där om det inte är för halt. Det har ju regnat nu på morgonen.

 

/ OLIVIA


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0