Dålig update.

Förlåt för superdålig updatering. Men såhär står det till :

13/2-10- Det blev ett ridpass på Prinsen med Malva. Han var förskräcklig i boxen i början. I Ridningen var han verkligen super. FIck en härlig galopp och riktigt pigg. Fin i traven och samma med skritten. Lite hungrig i början men sen satte vi andra tankar i lilla söta pojken. Vi gick promenad med Niklas också. Vi red inte då han gick konstigt igår. Men det verkar ha blivit bättre idag faktiskt! Inga smickrande bilder jag har då dem är väldigt håriga båda två men jag lägger upp 3 st ändå.

Efter ridningen åkte malva hem och jag drog till lollo och matilda och sov över där. BÄSTAVÄNNERNA ! <333

Hinner inte lägga upp fler bilder just nu men det kanske kommer.

15/2-10-Linnea Lofjärd kom hit, blev väldigt mycket fart i den uteritten ska jag säga, haha. Hästarna var enormt framåt och lille Niklas pinnade på med mig på ryggen. Det låg en gren på vägen på typ 10 cm så vi hoppade över den xD trodde inte dem skulle hoppa men det gjorde dem när vi kom i galopp. Så nu fick jag mig lite hoppning fast inte särskilt mycket. Vi hoppade över ett dike typ med, jätte gulligt när Prinsen hoppade stort stort med Linnea .

 

 

Snart drar jag till Skara hästsport med Lollo & Mattan. Får se om jag köper någonting?

Sedan så följer dem med mig hem och sover över! :D vi kommer nog rida direkt när vi kommer hem så det får bli updatering ikväll om jag hinner.

 

/ Olivia

 

 


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0