Fredagsmys !

Nu är det slut på veckan, nu det är dags för fredagsmyyyyyys ! Helt sant!  Nu är den efterlängtade Fredagen äntligen här . Är det bara jag som längtat sååå efter helgen ? Så himla skönt att slippa alla bajsläxor och bara sitta vid datan o ha det skönt . Och så är det ju alltid pizza på fredagar med för mig . Mums ! Imorgon är det ridning för mig med .

Ramlade häromdagen på en isplätt , föll rakt fram med huvudet först och slog i huvudet och händerna . En av mina händer fick en riktigt hård smäll så det gör fortfarande ont i den . Den dagen kunde jag inte ens öpnna mitt bänklock för att jag hade så ont i den handen , så jag fick göra det men min högra hand istället . Tur att det var vänster jag slog i . Men nu gör det inte lika ont , men rätt så ont . Hoppas att det går att rida imorn med min hand med världens dragigaste ponny ! Men jag tänker inte byta ändå . Jag vill ha min Negroskitunge .
Nu ska jag göra nåt .. jag vet inte vad men nåt kommer jag väl på (:
Hejdå , ha en trevlig helg ! :)

/ Malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0