Kortärmad ridtröja.

Jag måste verkligen köpa en ny kortärmad ridtröja att ha nu i sommar. Jag har ju växt endel så jag kan inte riktigt ha dem gamla. Förra året hittade jag massor med snygga men nu har jag verkligen inte hittat någon. Brukar ju köpa det på hööks. Hööks är verkligen inte bra längre , förlåt men jag måste erkänna det! Inte med tröjor isf. Den enda tröjan jag hittade var väl den vanliga CRW tröjan men den är så vanligt och inget GO i. Jag hade ju en som var med större text. Den röda . Och så stod det ju Creative Riding Wear på och den älskar jag verkligen. Har den ju i svart men det är ju verkligen pest och pina på sommaren med svart. Det vet väl alla ? ;)

 

Det enda som är bra med denna tröja är att det finns i många färger. Ska även åka till hööks någon dag och kolla om dom har något där, allt finns ju inte på internetbutiken.

 


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0