Mysigt ridpass på åkern :)

Idag åkte jag till Olivia . Det vart jättefint väder verkligen , perfekt för ett ridpass på åkern ! :) Vi red på Niklas menads den andra fotade , Olivia började rida . Nikke var jättepigg och glad idag när vi red (Y) Han hade öronen framåt nästan hela tiden och gick på väldigt bra . Han ökade tempot när vi red bortåt men när vi red åt det hållet som var hemåt ville han inte gå alls . Hehe . Rätt kul att det var så eftersom det brukar vara tvärtom . Sen växlade vi och jag fick rida och Olivia fick fota . Nu behövde man dessutom inte rida i jacka utan bara i underställ och tjocktröja ! :D Stort plus (Y) Bilderna från ridpasset finns på Olivias kamera men jag knäppte några bilder med min kamera innan vi red . Här kommer dom för dem som vill se :)





/ Malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0