Pannband med namn

Jag tycker inte dessa pannband är så snygga. Det blir lite mycket. Det passar på vissa hästar men jag kan inte tänka mig ett sådant på Niklas eller Prinsen. Osella skulle nog vara ursnygg i det men så som det är nu vill jag inte ha något. NÄr jag var liten var detta min dröm, haha. Inte så farligt dyrt egentligen men om man tänker så kostar varje bokstav lite ändå och en häst med långt namn. Det kan bli dyrt ? (A)

DISS just nu. Åsikt?

 

Kom ihåg, detta var min åsikt. Säg gärna DIN åsikt men klaga inte på min åsikt.

 

/ Olivia


Kommentarer
Postat av: OLIVIAWESTERN.BLOGG.SE

SV: Tack så mkt!

Detsamma! ;) Lägg gärna till mig på bloglovin! :D

2011-02-08 @ 21:37:51
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Tack, Eran Header är också fin

2011-02-09 @ 15:50:39
URL: http://horsemupparna.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tycker lite som du! :)Men på vissa hästar är det ju snyggt, kostar typ 19kr per bokstav så det blir ju dyrt med många bokstäver. Fast, jag gillar det ju rätt så mkt, menmen XD Man har sin egna åsikt! :D

2011-02-10 @ 19:13:59

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0