Veckans favorit

Veckans favorit får gå till whitaker byxorna. Jag har länge funderat på att köpa dem och många har sagt att dem varit väldigt bra. I onsdags åkte jag, matilda & lovisa till skara hästsport och jag var bara tvungen att köpa ett par. Jag och mamma delade och betalde 400 kr var. ( dem kostar 799 kr ). Dem är verkligen otroligt sköna och det är sån känsla i dem! Dem är varken för kalla eller varma. Helt perfekt. Dessutom är dem väldigt snygga. Jag köpte ett par mörkblå. Men jag tror dem finns i varje fall röd,svart,vit. Först hade jag tänkt köpa svarta för jag har ju allt svart förutom min jacka, men dem svarta var inte alls lika snygga och dem blåa var ju ganska mörka.

 

 

STOR REKOMMENDATION!

 

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0