16-17/1-10

Hann inte blogga igår.

 

16/1- Hästarna var INTE på humör. Typ ingenting funkade ungefär. Prinsen bet även Malva i fingret och höll kvar :/. Niklas var jätte trött och sur han med. Hoppas på bättre nästa gång.7

 

17/1- Jag och Malva åkte till skara hästsport när mamma hämtade oss vid halv tre ungefär. Vi åkte och kollade på lite hjälmar. Sedan köpte jag sporrar med. Det enda jag köpte men jag behövde ju typ inget. Vi hittade ingen hjälm som var riktigt skön förutom GPA:n och jw hjälmen men tkr dem är dyra. Kanske inte går att hitta billigare?

Men sedan åkte vi hem och mockade direkt. Sedan gick vi en promenad med Niklas. Han var jätte duktig! Borstade Niklas en stund med. Fixade lite i stallet och tog sedan in Prinsen också.  Han var jätte snäll idag som tur var!

 

/Olivia

 

 

 

Imorgon kommer Julia så blir nog inte så mycket update då :)


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0