Dag 3: Ridlägret 2010

Ja, ridlägret jag var på 2010 var kateryd som ligger i tibro. Det är att rekommendera! Jätte trevliga alla där, roliga uteritter, fina skogar, bra lärare, bra hagar och boxar, fina hästar m.m. Där träffade jag Julia, Sandra, Fannie, Malva, Rebecka, Ronja, typ Ida och Hannnah. Underbara hela bunten! :DDD

Det var jätte roligt där. Hade med både Prinsen och Niklas. Jag och Emelie turades om.  Dem stod i två uteboxar på nätterna och gick i en grymt härlig hage på dagen. Två ridpass om dagen. Det bästa passet var terränghoppningen då vi fick hoppa bank och träna mycket på att svänga. Skulle kunna skriva massor men det blir inte mer än så här.

Från vänster. Sandra-Fannie-Jag-Emelie. Hemma hos mig någon vecka efter lägret när Fannie och sandra redan då kom och hälsade på! :)

malva & pontus :)

 

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0