Dag 4:Mitt bästa ögonblick

Jag hann inte skriva igår så det kommer två idag, var ju hos Emelie hela dagen så.

 

Mitt bästa ögonblick vet jag absolut vilket det var! Det finns många men det allra bästa var nog när jag och EMelie var ute och fotade med Niklas. Förra årets "vitsippefotning". Han var verkligen jätte uppmärksam och snäll. Allt var helt underbart och vi fick jätte fina bilder. Det ögonblicket skulle jag vilja uppleva igen. Fick så bra kontakt med honom den dagen. Tyvärr samma dag ramlade jag av och bröt axeln men det är en annan sak ;)

 

Ett annat bra ögonblick var när jag tränade löst med Niklas. Han gjorde allt man bad om, vi stod och gosade hur länge som helst och bara njöt.

Har ett bra ögonblick med Osella också som är tusen gånger så bättre.. <3 men det vill jag inte berätta för då kommer dem där dumma tårarna igen.

 

 

Bilder från vitsippefotograferingen.

Hittade inte orginalen så ltie dålig kvalitet.

 

 

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0