Dressyrpass på åkern

Malva hängde med mig hem idag som vanligt varje måndag typ. Nästan enda dagen vi kans ses. Vi gick ut så sent till hästarna så det hann bli mörkt när vi skulle rida iväg. Vi hade tänkt rida i skogen men när vi hade skrittat bort till skogen var den så mörk så vi vågade inte riktigt ifall det fanns älgar och så. Så det blev ett dressyrpass på åkern istället. Niklas verkade vara framåt med Malva. Han verkade jobba på jätte bra och håll igång! Prinsen var också jätte duktig och positiv. När vi galopperade bockade prinsen lite,hihi. Men det gick verkligen superbra och jag är supernöjd! Vilka duktiga hästar jag har! Jag och malva har planerat lite och förhoppningsvis blir det en clear round med Niklas den 30 april tror jag.

 

//Olivia

 

P.S. Malva kommer snart lägga upp några bilder. Fast bara i början när vi skrittade för batteriet tog slut.


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0