Födelsedag ! :D

Hejsan svejsan ! Idag fyller jag år ! :) Mamma har uppvaktat mig hela morgonen . Jag vaknade klockan 9.00 på morgonen(nu på lovet har jag oftast vaknat klockan 12.00) av att mamma kom in och sjöng hela den här visan om att man ska dränkas o så . Hon hade med sig en bricka . Därpå låg det lite mini-puffar , yoghurt och ett stort glas Proviva Blåbärssmak. :) ( jag älskar proviva blåbärssmak xD ) Och det bästa av allt hade hon en påse med massa presenter i ! :p

Jag fick :

En jättefin mysig turkos morgonrock .
En pyjamas ( turkos :p ) .
En tröja med luva och dragkedja .
Ett par rosa långkalsonger .
Ett USB-minne :D
En kalender .
Och 500 kr :D

Hejdå ! :)

/ Malva

Kommentarer
Postat av: Olivia

grattis grattis love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-04 @ 14:07:02

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0