Lrk- Negro

Jag skulle ha Negro på lrk idag. Det gick inte bra. Hon drog hela tiden och var jätte pigg i galoppen. Har ALDRIG känt mig så osäker på en häst. Osella är dubbelt så pigg men inte alls som Negro. Jag gillade henne inte. Vi passade inte. Hoppningen gick verkligen inte bra. När jag satt där i sadeln började jag tänka på Osella. Jag saknar henne så fruktansvärt. Jag vill ha henne här, här brevid mig. Min beskyddande ängel. Men jag är glad att hon finns. Började nästan gråta när jag satt där och tänkte på vilka underbara hästar jag har och Osella att vara med!

 

Jag tror inte jag kommer rida Negro mer. Kände mig så osäker fast det gick bra egentligen. Det kändes inte rätt helt enkelt och så är det ju ibland.

 

/Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0