Ojoj ! XD

Jag ser visst att jag inte har gjort något inlägg på ett tag nu ! Men Olivia däremot har gjort massor ! XD Sorry  !Har glömt xd

Men iaf , idag har jag inte gjort något särskilt . Elr jo , har ridit ! :) Fick Negro som jag ville <3 Tyvärr så hade jag ingen som kunde ta bilder på mig när jag red så det blir tyvärr inga bilder från lektionen .
På lektionen hade vi "tempoövningar" . Jag orkar verkligen inte förklara eftersom t.o.m jag själv tyckte det var krångligt när sofia sa hur vi skulle göra XD Men nu kan jag inte skriva mer för min mage har börjaat kurra :O Pommes , Bearneasesås (stavning) och nuggets väntar där nere på mig ! :D
Bye Bye ! :D

//Malva

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-15 @ 20:06:13
URL: http://skrattfeber.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

hehe :)

2011-01-15 @ 22:26:46
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0