Olivia ! :D

Märkte att det bara är Olivia som skrivit inlägg på ett tag nu . Så tänkte skriva ett litet inlägg . Jag var ju som sagt hos Olivia idag :) Vi red ut , det var jättemysigt . Det var så mysigt väder med solnedång så det blev sånt där mysigt ljus ! Prinsen som brukar naffsa och bitas när man gör iordning honom var faktiskt rätt snäll när vi gjorde iordning honom . Det blev ju lite problem när vi skulle hämta honom från hagen men på andra försöket gav han sig nästan så vi hann sätta fast honom . Niklas var ju såklart jättesnäll som vanligt :) Han är så go den där ponnyn ! När vi kom tillbaka hem efter ritten tog jag in Niklas i boxen och hämtade Olivias kamera så tog jag några bilder på Olivia och Prinsen där ute . Hon har ju laddat upp två st i ett inlägg här nedanför . Tog en av bilderna och ljusade upp den lite , laddar uppbilden här nedanför :)
Nu ska jag se på Simpsons . Hejdå !

/ Malva

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

naw , jag älskar dig med Malva ! <3333333333

2011-01-02 @ 11:54:44
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0