Olivia

Du skulle bara veta hut mycket du betyder för mig .Jag vet inte var jag ska börja . Jag blir glad av att veta att det finns någon där för mig , någon som jag kan berätta allt för . Att veta att det finns någon som jag kan få ut alla mina känslor hos . När jag är ledsen vill jag att du ska va här hos mig , för när jag är med dig blir jag glad . Jag blir glad av att veta att jag har en vän som jag älskar så mycket att jag skulle kunna offra mig själv för . Och att veta att hon skulle göra samma sak för mig . <3 Jag vill vara som dig ,världens bästa vän man kan ha !

Jag blir glad av att veta att jag har en riktig vän . En vän jag verkligen kan lita på . En äkta vän ! <3

Jag kanske inte visar tillräckligt hur mycket jag älskar dig . Men det här är ett tecken på min kärlek och tacksamhet ! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Seriöst Malva , jag älskar dej! Du är en underbar vän! Du finns alltid där je hela du!när jag behöver dig. Både när jag behöver dig minst & mest. Men jag behöver dig alltid! Och jag finns alltid för dig! Du utstrålar glädje. Tänk om alla hade varit som du, du hade hela jorden varit fred. Och du ska vara den DU är. Du kommer alltid att varamin verkligen BÄSTA kompis.Jag är så glad att jag träffade dig! Du är en ärlig vän! En tillitsfull vän. Dig går det att lita på. Jag kommer aldrig att ha hemligheter för dig, det lovar jag. Och det finns ingen mer som dig på jorden.



Jag älskar dig Malva!



Från bästavän till bästavän. Hand i hand föralltid. Hoppar du tar jag emot dig! (L)

2011-01-09 @ 15:41:47
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0