Ridning på stranden

Blev ridning på stranden idag med Matilda. Niklas var verligen supergo och var så full av energi. Kände det redan från början. Vi galopperade bara en gång eftersom vi red länge och stranden är lång så det räkte gott. I slutet fick prinsen lite frispel med matilda, hehe. Han var även jätte svettig efteråt. Hästarna tyckte det var superkul. Niklas har inte varit så glad på jätte länge. Vilken känsla alltså! Bara svepa fram över stranden med vinden blåsande på en vit ponny var min dröm när jag var liten och den kan jag uppleva nu! Så fort isen försvinner och det blir lite varmare ska jag bada med hästarna igen som vi gjorde förra året. Mina älskade hästar ! <333

 

 

 

/Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0