Veckans diss!

Jag och Malva kom fram till att eftersom vi har veckans favorit måste vi ju ha veckans diss med! Som ni ser har vi också gjort kategorier för veckans favorit och veckans diss. Så vi kommer alltså oftast ha veckans diss på lördagar och veckans favorit på söndagar. Vi kommer ta varannan vecka. Den här veckan är det ju min tur.. Så jag satt och funderade och kom fram till att ljusbruna stövlar/ridskor/chaps är enormt fult!

Gillar färgen på träns, det tycker jag är riktigt snyggt! Men att ha chaps/ridstövlar/ridskor ser verkligen kräsligt ut tycker jag. Blir bara så mycket. Bättre med svart eller mörkbrunt läder då det ser lite mer stilrent ut. Men detta är MIN åsikt. Alla  har sin egen smak. Men jag tycker det syns för mycket.

 

 

bild lånad från hooks.se på ett par ridskor/chaps.

 

Ni får gärna komma med tips om diss/favorit!

 

/Olivia


Kommentarer
Postat av: Maja

Tycker precis som du, det blir liiite för mycket tycker jag. Tycker det är jättekul att ni har veckans Hiss & Diss, för jag får se lite saker som jag inte sett innan som jag kanske gillar :) Så jag tycker att ni ska fortsätta med det! :):D Kollar in på er blogg varje dag men kommenterar inte hur mycket som helst men tycker det är roligt att titta in lite då och då :) :D Så jag tycker ni ska hålla uppe bloggen länge! :):D

2011-01-22 @ 17:38:11

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0