Veckans Favorit !

Hej där ! Nu har jag och Olivia bestämt oss för att ha en liten aktivitet här på bloggen då det annars nästan inte händer något här på bloggen . Vi ska nämligen ha en sak som heter "Veckans Favorit" ! Det går nämligen till så att varje vecka lägger vi in en bild på något som vi så gärna skulle vilja ha och skriver varför vi har te.x en speciell ridjacka som "veckans favorit" . Den första "Veckans Favoriten" håller jag i . Nästa vecka är det Olivias tur :)

Detta är den första "Veckans Favoriten" vi har här , det är ett par ridbyxor som nästan ser ut som jeans . Min anledning till att jag valde detta till "Veckans Favorit" är att jag tycker att dessa ridbyxor verkligen är ursnygga . Någon som håller med ? Diskutera gärna om saken genom att kommentera , vi här på bloggen ääälskar kommentarer :DD




/ Malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0