BÄST!

Seriöst, mina hästar är helt klart bäst i världen.. <3

 

Red ut på Annabell själv, och det gick superbra verkligen. Tredje gången jag reed ut själv på henne, haha. Både jag och hon kunde slappna av bra. Även om vi själva fick kolla runt på allting och hålla koll så var det så skönt. Ingen annan att hålla ordning på liksom.. Fick en jätte bra galopp och hon lyssande fint på skänkeln. Skyggade inget i skogen, bara när vi skrittade lite på asfalten på det vanliga stället. Skitnöjd verkligen!

Prinsen var också superbra idag, red ju med Carro coh han var pigg och glad som vanligt. Han ville verkligen springa hela tiden och jag fick hålla i honom jätte mycket så att han inte skulle springa för fort ^^

 

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0