Home!

Nu är jag hemma efter att ha varit i norge. Min dator har varit extremt dampig så har bara gått o gått in på min blogg den senaste tiden. Helt sjukt irreterande! Men nu går det som tur var. Har hänt ganska mycket sedan jag bloggade senaste.


Vi har ju typ varit i norge och gjort massor. Ville inte med dit men villkoret för at tjag skulle åka med var att jag fick en twilight bok och en twilight film så då gick jag såklart genast med på det :D Linnea har som tur var ridit hästarna igår och i onsdags. Idag var hon här och gick promenad med Niklas och pysslade med dem andra två. Dessutom så hade visst Annabell slängt av Linnea igår när hon klättrade. Hon hade racegalopp och satt iväg i en brant backe och bockat efteråt så hon fick flyga lite i luften, haha. Men det gick nog bra vad jag fick höra. Imorgon blir det dressyrtrim på Prinsen tror jag och Annabell får uteritt. Toppentoppen!

 

Kan ju passa på att visa en film när jag hoppar Bella häromdagen med. Dock är den nya sadeln inte bra så hon var lite sur. Vi ska få byta den mot en annan skönt nog som är beställd och kommer om ca 2 veckor. En knight leather robin hood.

 

 

/ olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0