Hoppasset igår.

Förlåt förlåt för att jag verkligen nästan aldrig uppdaterar längre. Ska försöka bättra mig men kan inget lova.

Hoppade med Herman igår. Inga höga höjder eller så. Kanske 70 eller nåt. Och några kryss. Han hoppade jättefint och det blev inte en enda vägran! Han verkade tycka att det var kul också och han var jättelätt att göra galoppfattning med verkligen. Så lätt att yta galopp har det nog aldrig varit med honom. Först var det bara jag, Moa & Maja som red i ridhagen men senare kom det bara fler och fler och tillslut var det sammanlagt 6 hästar i ridhagen. Haha! Tur att ridhagen är ganska stor. Jag, Moa & Maja hoppade, en red dressyr, en bara red runt skritt och trav och en longerade. Haha, kaos? Har tyvärr inga bilder från igår men ska snart skriva om ridpasset idag och då får ni lite bilder! :)

/malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0