Hoppning

Hoppade Bella idag, som jag skrev. Var ju väldigt länge sedan och hon har mycket kortare hals än Prinsen oich behöver mer eftergift så det var lite komplicerat i början nästan, med sitsen och allt det där. Men tillslut gick det bara bättre och bättre. Hon var väldigt pigg och glad och taggade till lite innan hinderna. Jätteroligt. Varken jag eller hon verkade vilja sluta men jag ville inte tråka ut henne så jag slutade tillslut.

 

Menunder ridpasset när jag skulle börja trava så gick hon helt plötsligt omkull, jäötte lustigt. Men jag tror hon snubblade. Allting gick väldigt fort i avrej fall. Hon verkar inte ha skadad sig på något sätt som tur var. Här kommer en bild och så en film som jag gjorde. Har fler bilder på min blogg, konstigt nog gick det bara att lägga upp en här? Lovisa är fotograf i varje fall, och hon filmade också såklart.

 

/olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0