Nya sadlar!

Idag var vi ju i östakulla nära vårgårda och provade ut sadlar till Annabell och Prinsen.Vi fick tag i ett par jätte fina sadlar. En Lippo sadel till Annabell som var väldigt dyr.. haha. Men den var ny och helt magiskt skön! Dessutom fick vi med en sadelgjord med teddy, hon behövde det eftersom dem sa att hon hade lätt för att få skav och så fick vi med lippo stigbyglar, lippo stigläder, lippo sadelöverdrag och sist men inte minst fick jag välja ett protector schabrak! Alla var ju typ jätte snygga men vägde mellan det jag köpte, svart och vitt. Till Prinsen blev det en Zaldi Royal som var lite billigare men inte så jätte billig ändå såklart. Till den köpte vi till stigläder och en fårskinnspadd. Han behövde padd somv ar tjock för att lättare kunna bygga muskler. Men jag är toppennöjd!

Prinsens sadel, zaldi royal.

Annabells sadel, världens skönaste! :D Lippo sadeln alltså.

Ni kan få se schabraket också:

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0