Sorry sorry sorry

Har verkligen helt glömt av att updatera här. Har haft fullt upp med hästarna och min egna blogg. Ska verkligen försöka bättra mig nu.

 

Igår marktränade jag iaf hästarna, Annabell var jätte duktig men lite ofocuserad. Hon lärde sig bland annat yoga, fick ju hjälpa henne mycket så att hon verkligen förstod men det sitter nog snart som katten tror jag. Tränade mycket på backa också och hon backa väldigt bra och gick inte över mig, haha. Tog fram bollen lite också, men den blev hon bara rädd för. Kan vara för att den är blå också. Hästar ser ju inte blått så bra.

 

Niklas bara myste jag mest med, gjorde lite yoga och ingenting speciellt. Typ flytta fram och bakdel, backa, gå fram. Ja, det typ. Inget speciellt. Även han fick "möta" bollen och han tyckte det var roligt, han sparkade lite på den och var nyfiken. Efter ett tag iaf, haha.

 

Prinsen hade inget intresse för bollen men han var väldigt duktig när vi tränade trick. Vi fortsatte med buga som vi hållt på med ett tag nu. Och han gick ner på första försöket! Var även flera gånger som han var väldigt väldigt nära. Yogan förstår han inte alls men han börjar förstå sig på den spanska skritten mer och mer och lite andra småtrick. Skrapa sitter även helt perfekt nu, eller inte helt men mycket mycket bättre än innan såklart. Han lärde sig det snabbt.

/olivia

 


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-04 @ 17:34:07
URL: http://hejbus.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0