Ännu en dag förbi

Ja, snart är även den här dagen förbi. Idag åkte Malva & Lovisa hem. I morse konditionstränade jag Prinsen medans malva och lovisa gick promenad med nikke och bella. Eller dem gick emd till grusvägen, det är några kilometer dit och sedan väntade dem tills  jag var klar där. Han var ganska trött, har inte vilat sen förra måndagen och vi har haft typ stenhård träning men blir ju som sagt vila imorgon när jag ska jobba. Får även börja trava annabell nu. Ska nog göra det imorgon för hon behöver röra på sig lite varje dag nu. Hinner egentligen inte men..


Niklas har verkligen piggnat till också, han är itne alls mager längre. Tack vare allt gräs! :D

Vi var även och hälsade på Osella & Mozarella förut. Båda var på gott humör och Osella kom fram och gnäggade när jag kom :D:D:D:D Lollo fick dessutom lite damp när hon såg mozarella och bara:  hon är perfekt! hon ska ta mig till OS och när jag blir för gammal ska hon få ett föl som är storhäst som heter gorgonzola XDDD
ja, hon är alltid knäpp så jag blev inte sådär jätte förvånad faktiskt. Riktigt rolig dag. Men saknar mina små sötnosar redan! Malva träffar jag troligtvis nästa vecka men Lollo ska på läger nästa vecka så det kan dröja ett tag :(



Någon som vill se bilder från dagen?
/ olivia

Kommentarer
Postat av: malva :)

Jaag vill deet! :D

2011-06-21 @ 23:29:49
URL: http://ponnyybus.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0