Barbackapass

Red Herman barbacka idag. Inget jätteseriöst ridpass precis. Pappa och Anette var med och fotade lite grann. Jag hade tänkt att rida i skogen, men när jag kommit in en liten bit fick typ Herman damp av alla flugor och mygg och blinningar m.m. Usch på dom! Jag fick rida tillbaka och ridsa i ridhagen istället, för det gick verkligen inte att rida i skogen idag :/ Jag tränade lite på tempoväxlingar i ridhagen. Han lyssnade jättebra! Just nu tränar jag på att han ska stanna med bara vikten. Det går jättebra, och det går att stanna honom jättelätt med vikten nu. Jobbade honom lite lätt också. Det gick lite sådär. Han drog upp huvudet ganska mycket men det var ju så mycket blinningar o så, så förstår att det var jobbigt för honom. Har inte så mycket mer att säga, här får ni bilder iaf!




/malva


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0