Bob ! <3

Hej !

Nyss kommit hem från stallet :''D Skitskojj ! Äntligen är hästarna hämtade ! :DD

När vi skulle lasta Bob så var han skitnervös, jadu, han sket i transporten av nervositet XD Men han blev lugnare när vi åkt ifrån kompisarna. När vi skulle lasta av sen, så var han jättelugn. Han gick långsamt ner för transporten :D Vi lät honom beta lite i gräset , sen så tog vi in honom och ställde honom i boxen :) Han var väldigt lugn faktiskt :D Jag och Moa borstade honom lite och snygga till honom . Sen kom Malva med Herman, han var lika lugn han . :D Senare så fixade jag med sadlarna o så, satte på schabraket och bytte pannband på tränset :) Ja, Sen så släppte vi dom i hagen , jättelugna och bara betade :) Sen gick vi tillbaks till stallet och sen gick vi ut igen och tittade till dom . Dom sprang runt och var jätteglada över att få vara och beta nu :) Vi gick tillbaka till stallet igen . Då kom Moas pappa med mackor och bullar :D Mums ! :D Sen så tittade vi till hästarna en sista gång. Hahah, Bobs flugpannban hängde ner på ena sidan XD Malva skulle på promenad med Herman så jag fixade Bobs pannband snabbt. Sen så kom mamma så åkte jag hem. Malva och Moa stannade kvar lite :)

Bilder fotade av Malva :D :

Innan vi ska lasta in honom :D Sötnosen <3

Bob och Herman busar :D



/ Maja

Kommentarer
Postat av: malva

Sötungarna!

2011-06-12 @ 20:53:57
URL: http://ponnyybus.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0