Dagarna går..

 

Konditionstränade Prinsen idag. Han blev rejält trött och svettades massor med salt. Men duktig var han och kämpade på jätte bra faktiskt. Ska börja konditionsträna ca 1 gång i veckan nu så att han verkligen får upp konditionen och musklerna. Klättring varje tisdag tror jag.

 

Annabell är fortfarande skadad så hon skrittas och så. Niklas går bara och betar och njuter av livet.

Har även börjat åka till Osella. Jag får borsta henne när jag vill. Jätteroligt verkligen. Har saknat henne jätte mycket. Hon har även fått ett urgulligt föl som heter Mozarella, föddes 25 maj.

Imorgon åker jag till Malva. Vi ska gå en promenad med Herman. Vi får inte rida eftersom hästarna var avmaskade. Men blir säkert roligt ändå! Linnea ska skritta Annabell och skritta/trava Prinsen. Skönt att jaghar Linnea! :D

/ o

 


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0