Diss!

Dissen går till för spända grimmor. Speciellt dem som liksom finns massor med hål till. Vissa sätter grimmorna verkligen jätte jätte hårt. Alldeles för hårt. Jag kan också råka sätta dem för hårt ibland, det blir fel ibland. Men vissa som tror att dem kan sätta dem hur hårt som helst. FY! Såg en häst vid vägen en gång som knappt kunde tugga för att den var så spänd. Tycker nästan det är djurplågeri att sätta så hårt. Hur behagligt är det för hästen liksom? Visst kanske man är rädd för att hästen ska tappa den, men jag tror dem heldre behåller den på om den sitter lite lösare. Prinsen får alltid av sig grimmorna när dem sitter för löst men han är lite svårfångad men den får sitta löst ändå, och var gör det att lägga typ 5-10 min på att bara leta rätt på en grimma i hagen och sätta på den igen? Jag tror inte det är så stor risk att dem trasslar in sig. Värre att dem fastnar med en grimma som sitter stenhårt. Bäst om det är LAGOM såklart :)

 

/ Olivia


Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0