Fleecetäcke & Flughuva.

Köpte ett fleecetäcke och en flughuva idag på Granngården. Detta fleecetäcket har jag dreglat över läänge. Så snyggt! Det är marinblått med gul rand. Kallar det för ett "sverigetäcke", hehe. Men när jag provade det på Herman idag så glömde jag att lägga nåt under, (såklart) och då vart det lite förstort :/ Även fast det var i 135 och 125 borde vara förlitet på honom! Men hon i affären sa att det kunde variera från olika sorter. Och nu kan vi inte lämna tebax det eftersom jag använde det och då kan man ju inte lämna tebax det, så då tänkte jag att då kunde jag lika gärna ta bort lappen på täcket xD Aja, skitsamma. Det går ju att ha det. Han ska ju ändå bara ha det i stallet efter ridpass när han äter hö. Och jag provade att sätta upp en tofs vid manken på täcket så att det blev lite mindre vid bogen, för det var liite stort där, men då gick det.

Flughuvan var ljusblå. Jättesöt! Haha. Herman verkade lite konstig med den i början. Han ville inte ens äta morötter. Var nog så att han undrade vad det egentligen var jag satt på honom? Haha. Toker. ♥


Fick bli en söt bild på Prinsen häromdagen. ^^

/malva

Kommentarer

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0