Granngården-besök.

Hade tänkt att åka till Granngården och köpa benskydd och kilpadd till Herman idag. Vi åkte dit men hittade tyvärr inga benskydd i rätt storlek, men imorgon när vi åker hem ifrån cupen kan det hända att vi åker förbi Skara Hästsport och då kommer vi gå in och kolla efter benskydd. Vi åkte ju dit för att köpa en padd också och det fanns så det inköptes! Så jag provar den på Söndag så får vi se om den passar. Men jag hittade en massa mer saker också, hihi (a)

Detta är vad jag köpte:

Kilpadd.
Reflextäcke . (utförsäljning, så jättebilligt!)
Ridhandskar ( eftersom mina är sönder och en av dem är borta :( )
Insektsspray (det var halva priset!)
Skinn- och Lädertvål.
En "behållare" åt tvålen.
En svamp åt lädertvålen.
Ett brunt grimmskaft.

Tänkte att det kanske blir lite roligare om man får se bilder på det så får ni se hur allt ser ut :)

Kilpadden.


Reflextäcket. ♥


Skinn- och lädertvålen tillsammans med den där "behållaren".


Insektssprayen.


Ridhandskarna.


Svampen.


Grimmskaftet.


/malva

Kommentarer
Postat av: Moa

Likadana ridhandskar som jag har

2011-06-10 @ 20:01:08
URL: http://bushestar.blogg.se/
Postat av: Moa

En sak bara, men varför köpa ett reflextäcke att ha på sommaren. Inget fel med det men verkar lite onödigt eftersom det inte är mörkt på sommaren. Hade varit en sak på vintern men sommar och reflex ser jag inget samband mellan. Hoppas du inte tar illa upp men jag undrar bara :) //Moa

2011-06-11 @ 14:39:53

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0