Hiss och diss !


Chooze schabrak från Horze.se !
Ett väldigt fint allroundschabrak tycker jag, det ska vara bra kvalité och sånt. Finns i många fina färger, har köpt ett i färgen Glass Blue. Man kan även få brodyr, vilket man inte kan få på alla schabrak. Aja, en Hiss från mig iallafall !

Mitt Chooze Schabrak :)


Smutsiga skimlar , haha , dom blir typ gråa XD Tyvärr så har jag ingen bild. Men jag har sett hur dom ser ut , haha XD Stackars dom som äger hästen ! Blir mycket slit ! XD


// Maja

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-06-06 @ 20:45:55
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: lollo

Jag har en skimmel och det är skit bra när dom rullar sig för det första är det inte mera slite med en vit häst än vad det är med andra hästar för alla hästar blir lika smutsiga när dom rullar sig och sen är det jätte nödvändigt att dusch hästen och att den rullar sig efter så den skytddas från alla inseket..

2011-07-15 @ 23:00:27
URL: http://elitryttarna.bloggplatsen.se

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0