Hoppning !

Hoppade i ridhuset med Prinsen idag, han skötte sig väldigt bra men jag red verkligen något fruktansvärt dåligt. Min sits var jätte dålig och jag ställer mig alltid upp lite när jag spänner mig, jagvet inte varför. Blir så himla dåligt, ser helt sjukt ut typ. Men vissa hopp blev väl ganska bra och vissa blev sämre. Blev några travhopp också för jag skänklade inte tillräckligt. Måste verkligen hitta någon jag kan träna hoppning för så jag kan börja tänka på mitt överliv, sits och tygelhållning och allt det där. Men jag  är ändå nöjd med honom. Dessutom gick han rät tin i transporten både på dit och hemvägen. Hoppade som högst en oxer på 80 cm men han var så trött så jag ville inte hoppa mer. Här kommer en film och några bilder, vet att det ser konstigt ut som jag sa.

 

ERKÄNN ATT LÅTEN ÄGER!!! Och ja, jag var inte så följsam precis kan man ju inte säga XD

 

 


/O

Kommentarer
Postat av: Alma ^..^ Zanta

ÅH, ALLTSÅ <3

DU MÅSTE SKICKA DEN UNDERBARA TELETUBBIESLÅTEN TILL MIG INNAN JAG DÖR!

2011-06-20 @ 22:00:41
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0