Längtar!!!!

På måndag ska jag åka till Malva. Hon får ju hem Herman på söndag och då ville hon att jag skulle komma på måndag ^^ vi ska rida lite dressyr på Herman tror jag. Om ridhagen som finns där är ledig och det inte står hästar där. Har aldrig ridit Herman på ridskolan så det ska faktiskt bli jätte spännande att se hur han är! Maja rider nog också med oss tror jag. På bob isåfall alltså. Jag blir nog fotograf. Maja sa att jag KANSKE skulle rida Bob också,men det får vi se. Spelar inte så stor roll om jag rider eller inte. Men ska bli riktigt spännande att testa Herman! Så vilodag för hästarna då tyvärr! Om jag inte fixar någon annan. Förvänta er en stor bildbomb på måndag kväll iaf!

/ olivia


Kommentarer
Postat av: Moa

Kul för er som har fått hästarna då och kan rida med Olivia. Själv får jag väl titta på och se när ni rider i väg om ni rider ut ''/

2011-06-09 @ 20:54:58
URL: http://bushestar.blogg.se/

Här får du gärna skriva en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra , bara mig)

Har du blogg?:

Varsågod och skriv!:

Trackback
RSS 2.0